12 קישורים מגניבים לשמיעת גרמנית
top of page

12 קישורים מגניבים לשמיעת גרמנית

התלמידים שלי שואלים אותי פעם אחר פעם אם יש לי קישורים טובים שבהם הם יכולים לשמוע גרמנית, ולכן יצרתי בעבורכם רשימה שכזו. במידה ויש לכם עוד הצעות אשמח להוסיף אותן לרשימה.

10 דקות של ראיונות עם אנשים אמיתיים ברחובות גרמניה, המתמקדים בכל פעם בנושא אחר. לדוגמה: "איך לברך אנשים לשלום" או "מה טיפוסי לגרמנים?". הם מדברים בקצב רגיל והדיבור שלהם כולל כל מה שדיבור אמיתי כולל, כמו מלמול או בליעת מילים ואותיות. הבשורות הטובות: לכל הסרטונים יש כתוביות בגרמנית ובאנגלית!

 

התוכנית הזו היא בהחלט אחת מהתוכניות המצחיקות ביותר שתוכלו לראות כדי ללמוד גרמנית. מדובר בסוג של אופרת סבון עם סיפור די בסיסי וטיפשי ועם משחק מוגזם לחלוטין. לעומת זאת, האספקט הלימודי ממש מעולה פה, במיוחד בנושא גרמנית יומיומית - כמו שמדברים בחיים האמיתיים. כל השחקים מדברים בבירור ולאט, והם חוזרים על אותם הביטויים פעמים רבות. בסוף כל פרק מופיע סיכום של כל הביטויים החשובים והכי חשוב - יש כתוביות.

 

הוולוגרים האלה (Vloggers) ממש מצחיקים וממכרים. אם אתם רוצים ללמוד ניבים בגרמנית, איך לפלרטט או לקלל בגרמנית או סתם לשמוע עובדות מצחיקות על גרמנית -שווה לכם להירשם לערוץ הזה. אתם בוודאות תיהנו ממנו, ותלמדו על הדרך גם כמה מילים חדשות בגרמנית.

​​

 

כפי שאנחנו יכולים להבין מהכותרת, בפודקאסט הזה מדברים מאוד מאוד לאט. מדברים בו על התרבות הגרמנית, האוכל הגרמני והחגים הגרמניים. אם זה לא מלחיץ אתכם לשמוע אנשים מדברים לאט אז מדובר בסופו של דבר בערוץ מאוד טוב ללימוד השפה.

 

החדשות, אבל לאט. מופק על ידי ה-Deutsche Welle. מהדורות חדשות אשר זמינות בתדירות יומיומית וכל אחת מהן היא באורך של 10 דקות בלבד. מתאים לרמות B2-C1.

 

פודקאסט של מכון גתה למתקדמים. החלק הטוב בכל הסיפור - אפשר להדפיס את הטקסט ולקרוא אותו תוך כדי האזנה.

 

גם כאן מדובר בפודקאסט ממכון גתה, רק הפעם אחד המותאם למתחילים.

 

סרטונים קצרים וחמודים להפליא לילדים עם כתוביות בגרמנית ותרגום לאנגלית. אתם יכולים ללמוד עם הערוץ הזה כל שפה שמעניינת אתכם.

 

גם הערוץ הזה הוא לילדים, אך מתאים גם למבוגרים. הוא מכיל סרטים מצויירים על נושאים יומיומיים כמו ביקור אצל הרופא, קניית אוכל או שיחה על רגשות. את כל הסרטונים מקריא קול חמוד של ילדה.

 

במידה ואתם כבר ממש מתקדמים ורוצים להאזין לספרות גרמנית - זה האתר המושלם בשבילכם, מכיוון שהוא מכיל ספרים קוליים (Audio books) בחינם. יש באתר המון דברים קלאסיים (שברובם כתובים בגרמנית, אבל לא כולם), כמו למשל "הגלגול" של קפקא - Die Verwandlung. איכות הסאונד מעולה והמקריאים בדרך כלל מוצלחים, אז אם אתם אוהבים ספרים קוליים וספרות גרמנית, ואתם רוצים לשפר את הגרמנית שלכם עוד יותר, תנו הצצה באתר.

 

והנה משהו במיוחד בשבילכם: שיר אהבה ב-9 ניבים שונים בגרמנית.

אם זה לא הספיק לכם, כאן תוכלו לקנות את הספר שלי.

 

אנחנו ב-ֵEasyGerman גדלים וגדלים ובגלל שיש הרבה בקשות אנחנו סוף סוף פותחים קורסים בכל הרמות! הקורסים שלנו עדין נשארים בקבוצות קטנות. אבל קודם כל אתם צריכים לעשות מבחן רמה. זה מאוד חשוב לנו שאתם תלמדו בקורס הנכון בשבילכם. מבחני-רמה אנחנו עושים בחינם. בשביל להירשם למבחן-רמה תכתבו לנו הודעה! ובינתים שנה טובה לכולם!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page